I don't want your photograph

vad gör man en långtråkig söndag? jo, man går ut o fotar. hahah, är precis det jag gjort idag.
först på förmiddan så stack jag ner till Inger o Neo o fikade, det var nice. sen på väg hem så gick jag ner till bryggan vid kyrkogårn o satte mig o fotade. jag är ju inte världens bästa fotograf direkt, så jag tänkte att, visst, att bättra på sina fotokunskaper är väl inte fel? så, I did. sen jag gick in till kyrkogårn oxo, det var lite scarygary, inte min favoritmiljö direkt. men jag gick o titta på min farmor o farfars grav. R.I.P. på dem. inte för att jag träffat dem någon gång, men ändå. jag fick även en slags Alice Cooper - feeling när jag var inne på kyrkogårn, varför vet jag inte. jag menar, Alice Cooper är ju inte direkt death metal, men nåjo. jag tror det har något att göra me att jag lyssnade på Bed of Nails på min mp3 just i det ögonblicket. smarties!

well, enjoy the pics!
















o just det, igår på Strängnäskalaset fyndade jag o mamma lite grejer. vi gick in på Beckman's där faktiskt JAG (hmm, *stolt*) hittade ett par skor som det bara stod stämplat Monica Lundin på, liksom 100 % hennes stil. de skorna skulle kostat 700:- fast mamma behövde bara pröjsa 150:-, värsta kapet! sen på Vero Moda fyndade jag bland annat en fin grå långkofta, 70 % rabatt på den. så, igår var en riktigt värd dag. plus att jag o farsan stod o digga till ett jazz/blues - band från Stockholm. så jäkla nice de var! farsan köpte deras skiva, så nu går den på helspänn här hemma.


Kommentarer
Postat av: Just Rose!

fina bilder! tyckte den sista va finast :)



svar: okej, haha. Det ligger nåt i vad du säger :P



Nejmen asså.. blir så trött på hur jag är just nu.

2008-08-06 @ 17:06:22
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: mike

åh lite båt bilder nice de

2008-08-06 @ 17:29:07
URL: http://mike85.blogg.se/
Postat av: Bea.

hahah, konstigt att det just är Mike som diggar båtbilderna då? xDD

2008-08-06 @ 18:56:44
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0