Clamour for Glamour, indeed.

igår, den fjärde juli spelade The Ark på Gatufesten i Sundsvall, men jag var inte där, det sög.
my fellow Arkfool - friend, Anastasia var inte heller där, men vi får rocka på Ark - konsert nästa år istället, när Ola är klar me sin jäkla Jesus - grej.

men jag gick nyss in på Rockfoto o såg bilderna från konserten, o Arken har ju bytt look, totalt, but Bea likes ! har ni inte sett bilden på mej i min "Ola - skjorta"? (döpt efter Ola Salo, hahah, om inte se den bilden här nedan), Arkens outfiter är ju så jäkla lika min skjorta ! asså har Arken shoppat loss på Vero Moda eller? hahah. (jag köpte förövrigt min skjorta a'la Arken på Vero Moda).. anyhow, jag gillar den nya looken, hoppas att de behåller den ett tag !

sen undrar jag om Leari spela? tror ej det va? ser ut som Niklas Stenemo på bas på en bild, (förövrigt basist i Melody Club), am I right or am I wrong?

det känns som om jag kommit ifrån "lyssna-på-the-ark-24/7" - syndromet ett tag, but I guess I'm back. back in black. nä, men asså jag har ju alltid älskat Arken o kommer alltid att göra, men nu när jag varit på KISS - konsert o allt så har det varit "jag-älskar-KISS-vill-tillbaka-på-konsert-de-måste-komma-tillbaka-nästa-år!-jag-älskar-Paul-Stanley" - syndromet, o visst, det sitter kvar, men nu när man lyssnat på We Are The Ark säkert tio gånger/dag så är Arken number one, indeed. okej, I admit, jag har abstinens på många band, men The Ark, KISS o TOTO är liksom alltid mina favoriter, no matter what. o ja, det finns väl ett till syndrom jag har då: "fan-att-TOTO-skulle-splittras-jag-vill-se-dem-på-konsert-får-hets-jag-älskar-min-TOTO-DVD-TOTO-forever<3 - syndromet. men skoliosen är väl alltid det värsta syndromet? hahah. spela roll.

iaf, kolla in bilderna nedan på Arken, o jämför me bilden på mej? lika som bär, huh? hahah, not. men iaf, goodnight !

 (bild fyra - Salo "buggar" - I love ! :DDD o Stenemo på bas?)

 o så jag. ser ni nån likhet? ehm, jag vet, Arken är überhotta o jag är ugly as a pig :D .


Kommentarer
Postat av: mike

du e fin

2008-07-05 @ 21:23:50
URL: http://mike85.blogg.se/
Postat av: Bea

inte jämfört me Arken ;D

2008-07-06 @ 16:33:09
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0