Min brorsa Crille o hans tjej Inger var på Maiden igår o stod längst fram, allra längst fram, precis framför scenen.

som ni kanske förstår utav min rubrik är jag avundsjuk, väldigt avundsjuk. stå längst fram på en Maiden - konsert, hur fan lyckades dem?!?! dessutom hade inte ens Crille köat ett skit, han kom vid 17 - tiden, precis som på KISS, precis när insläppet började, o ändå hamnade han längst fram?!?! fan, jag hatar min brorsa nu, som fan <3

iaf.. jag var ju i Eskilstuna igår o shoppa me morsan, farsan, syrran, Johan & Emy. det var nice. jag köpte lite grejer, men det finns en grej som jag köpte igår som jag bara älskar, älskar & älskar. en KISS/Love Gun - poster. 1977. Ace Frehley. Paul Stanley. Peter Criss. Gene Simmons. fyfan säger jag bara. jag älskar.


 hahah, kolla minen

 min syrra goes "psycho". hah




 mm, ja. min KISS/Love Gun - poster <3

ps. i måndags köpte jag senaste numret av SRM. det var nån som hade recenserat KISS - konserten på Stadion. konserten fick 9/10 poäng. jiihaaaa. även om den var värd en 10:a ds.

Kommentarer
Postat av: Thessan

snyggt! :) Hur va Poodles? Jag tyckte tyvärr inte de va så speciellt...dom har gjort bättre...

2008-07-18 @ 14:24:16
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: towa

svar: jag tycker inte att moto boy är så jätte bra, men vi såg kanske 1 eller 2 låtar av honom. kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar. :)

2008-07-18 @ 16:32:51
URL: http://withatwist.blogg.se/
Postat av: Sara

Min pappa var på Maiden konserten,gud vad avis jag blev,hörde att de hade vart bra :)

Snygg poster (Y)

2008-08-08 @ 19:10:12
URL: http://sssaraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0