Love isn't always on time.



den här dvd:n såg jag nyss, o nej, den är inte bättre än KISS - dvd:n jag har, men det är fanimej inte långt ifrån..

det är en live - dvd me TOTO, en konsert från deras FIB - world tour som de gjorde förra året. konserten är ifrån Paris, o fyfan vad jag skulle velat vara där !! asså shit vilket drag ! jag har sett TOTO på YouTube från olika konserter, men asså detta slår priset ! visserligen saknade jag vissa medlemmar som Mike Porcaro, David Paich, Joseph Williams & Jeff Porcaro.. men annars: <3 .
Bobby Kimball, Steve Lukather, Simon Phillips, Greg Philliganes, Leland Sklar o Tony Spinner rocka så att taket höll på o spricka ! man såg flera gånger under konsertens gång de personer som stod frontrow o shit vad avis jag blev ! tänk dej o stå frontrow på en TOTO - konsert, asså aaah !

de spelade en massa bra låtar, som såklart, klassikerna Africa, Rosanna, Pamela, Hold The Line o  I'll Supply The Love. men även nya låtar som Falling in Between, Bottom of your Soul o lite sånt.. detta kanske inte säger så mycket för er, men däremot för Malena, min kompis som såg dem live förra året i Finland. buhu vad jag är avis. men jag är glad att jag har denna dvd, för då kan man gå på TOTO - konsert whenever man vill liksom. thank god for dvd hahah. så synd bara att de inte finns längre, det suger så enormt !

TOTO: "The legend lives On.." 1977-2008. <3


Kommentarer
Postat av: Malena.

Toto Toto Toto!! :D Weiwhooo.

hihi, "tänk dej o stå frontrow på en TOTO - konsert, asså aaah !" hihi. Det är aaaah upphöjt i ungefär en triljon kan ja säga dig :DD

Vill pånytt "/ urghis när dom ha splittrats. ><

2008-07-02 @ 09:35:09
Postat av: Bea

hehe, kan fatta de :D . o ja, det suger verkligen att de splittrats !! de borde återförenas för en reuniontour om en tio år. då är du 28 o jag 26. då jävlar Malena :D hahah.

2008-07-02 @ 17:27:37
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Malena :D

Gurgel. Jag har sett Dvd:n nu! :D Wei. Okej, jag ladda ner den men nåjo :D Hahah. O ja ha int sett hela ännu, men gör de nån dag :d Wei! :D Den e skitbra :D:D

2008-07-04 @ 07:54:02
Postat av: Bea

jaså? nämen shit vad kiva ! :D hahah. skitsamma, huvudsaken du sett den/ska se.. den är asbra, har inte själv kollat klart på extramaterialet än, men själva konserten jo. o shit vad den äger ! :D:D



jaoo, du får se den klart snart :D:D

2008-07-04 @ 16:58:56
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0