why should it be so bad to be bad when it's so hard to be anything at all?



Thessan, kolla! jag fixa lägga in YouTube - videos! haha.

jag älskar The Ark, o det vet ni alla.

förut var Echo Chamber min favoritvideo, men, jag måste nog ändra mej. förut var We Are The Ark, min favoritplatta, men, jag måste nog ändra mej om det oxo. nu är det In Lust We Trust som gäller. jag älskar budskapet me In Lust We Trust - låtarna! The Most Radical Thing To Do - vad är det mest radikala man kan göra? är det mer radikalt att ha sex me varje tjej, varje kille, eller är det mer radikalt att älska nån som älskar en tillbaks? även Disease - som passar rätt så bra in på mej. nåjo. ILWT är helt enkelt den bästa !! jag älskar även denna låten, Tell Me This Night Is Over. just push play.

Kommentarer
Postat av: Ms Rose

luktig du är mrs stanley! ;D

2008-07-30 @ 16:53:33
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Mrs Rose ;P

svar; Linda hälsar tack ;) och de va mest jag som tog bilder, å gillar inte att ta bild på mig själv :/

Haha, tror inte att det blir bio idag, men nån annan dag :D

2008-07-30 @ 19:55:10
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0