26/6 - and I'm home

shobre !

It's been a while, but now I'm back, back home.

det har varit skitkul borta i Tallinn, fan, asså det var bara sååå kul ! shoppa loss, äta go' mat, skratta, skoja & kramas. kan det bli bättre eller?! hah. jag ångrar inte denna resan, o jag åker gärna tillbaks dit (då den tredje gången isåfall). nån som vill följa me mej dit nästa sommar?

btw.. jag skriver me små bokstäver nu.. kul notis, not.

jag hoppas ni haft det gött iaf, men det har ni absolut säkert =D . palla berätta i detalj om allt som hände under resan, check out the pics instead. enjoy !

ps. om det inte finns biljetter till Maiden på Stadion som kostar 600:- eller mindre begår jag självmord. ds.

<<---- kolla nitbältet jag köpte !!! jag älskare'n =DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0