Glad Midsommar !

Okej.. Jag har vetat om det här i nåra dagar, men det är först nu som jag verkligen reagerar..

The Ark tänker inte släppa nåra fler skivor !!!!! Fattar ni eller?!??! Det är sååå segt ! Fan ! Mitt favoritband ska inte släppa nåra fler skivor.. O dom har ju "bara" släppt fyra skivor på typ åtta år.. Asså skit ! Fan ! Alla svordomar som finns, varsågod !
O vad är det som gör att de inte vill släppa nåra fler skivor? Jo, för att allt det här me nedladdning av låtar på internet istället har tagit över skivbranschen.. Fildelning o sånt.. Skicka låtar till varann på msn.. Visserligen gör jag det själv, men om det är ett album som jag verkligen tycker om o vill ha, då är det ju klart att jag köper det albumet ! Så har jag gjort me KISS - skivor exempelvis.. Jag har köpt "Love Gun", "KISS", "Dynasty" o de i gamla skivaffärer.. Men aja.. Nu överväger The Ark istället att släppa nytt material på nätet istället, på deras hemsida eller MySpace.. Ungefär som Coldplay gjorde me sin nya skiva, dom la ut den på sin MySpace istället.. Det kanske är smart, eller vad tycker ni? Jag skulle hellre vilja ha det nya materialet på skiva, att lägga till i skivsamlingen..
KISS har ju blivit frågade flera gånger om inte de ska gå in i studion o spela in nytt.. O dom säger själva att de jättegärna vill göra det, men sen säger de även att det lönar sig ju inte att spela in en ny skiva, o sen en vecka efter att den släppts så ligger den ute på nätet, gratis att ladda ned.. Det är ju så himla sant det kan bli.

Okej, ni tycker nog jag är knäpp som skriver om sånt här, men liksom musiken är allt för mej ! O The Ark.. O KISS.. Så, sluta ladda ned ! hahah. Nä, men you get the point.

Det är ju btw Midsommarafton idag ! Fett nice ! =D . Så ja, alla ni som läser detta, ha en kanonfin Midsommarafton, för det ska jag ha. I sällskap av päronen o en massa mat.. hah.

Ha't gött !

Kommentarer
Postat av: Therese..

Ja asså, det där är ju rent skit att dom inte gör mer! Även om man kanske laddar ner och skickar lite skyldig så, om det är något man verkligen gillar så köper man det ju!! Man vill ju liksom ha en skiva att hålla i och albumet.

samma sak med filmer, visst man laddar ner men om det är en bra film så KÖPER man ju den och så dyrt är det faktist INTE. Skitbilligt om man räknar jämfört med vad det är att betala om man råkar bli påkommen osv. Och förresten så får man mycker mer av album/DVD om man köper det. Liksom extramaterial och sånt!! :D

Ha en bra midsommar du me! Hit kommer det massa folk snart xD

2008-06-20 @ 13:14:28
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Bea

precis. bra ord där Thessan :D



2008-06-20 @ 13:21:33
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0