It were hotter than hell !!!

Tänkte publicera låtlistan från fredagens konsert.. Here they are:

Deuce

Strutter

Got To Choose

Hotter Than Hell

Nothin' To Lose

C'mon And Love Me

Parasite

She

100,000 Years

Let Me Go, Rock N' Roll

Black Diamond

Rock N' Roll All Nite

Extranummer:
Shout It Out Loud

Cold Gin

Lick It Up

I Love It Loud

I Was Made For Lovin' You

Love Gun

Detroit Rock City

Det var en skitbra låtlista ! Liksom a little bit of everything eller vad man ska säga.. Det enda som jag sakna var nån lugnt ballad, som 'Forever' eller nåt, men skitsamma, allting var kalas, WIIII !!!!!!!!!

Jag håller tummarna för att de kommer hit nästa år, till GBG eller nåt, men Stanley lova ju det, så det vore ju fan annars !

Anastasia håller på o skicka alla låtar från fredagen.. För KISS spela ju in hela konserten på CD, så jäkla nice asså ! Jag älskar 'Got To Choose' =DDDDDDD


-->>> He looked 'Hotter Than Hell' !!!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja, hehe jag är 16 jag jag förstår att du fastnade vid dem :P du skulle se mina väggar :D kiss och paul överallt ;$

2008-06-01 @ 18:50:32
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Therese

ahahaha XD tvärt emot min mamma då ;) hehe. Apropå hans tunga! jag har en trjöa med dom, när han har en tatuering OCH hål i tungen ;o skitfult ;s



PS; jag snodde inga bilder, länkade till din blogg istället :P tycker verkligen att den e skitsnygg!! :D





/Destroyer

2008-06-01 @ 20:25:17
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0