Old friends

fan, nu blev jag ännu mer glad =DDDDD

wiiii !

en gammal kompis till mig, Malle, har börjat snacka me mig igen, tjohoo ! asså jag kom i kontakt me henne igen via bilddagboken. så skrev hon till mig på msn så ba: vips. woohoo. back in black.

jag gillar att få kontakt me nygamla personer. liksom då har man så mycket att ta igen o prata om, det blir liksom så enkelt på nå sätt. visst, det är jättekul att snacka me andra oxo, men ja. I hope you get what I mean.

old friends; <3

ps. jag har nappat på en Maiden - biljett. Johan, Eskilstuna, give me your fuckin' ticket ! ds.

Kommentarer
Postat av: DOLLY

HEJ!fin blogg du har. Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :)

2008-06-26 @ 21:46:12
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Yeey! Grattis till biljetten!

2008-06-27 @ 19:22:43
Postat av: Malena.

Jeij. Jag är omnämnd ^^ :D Jätteskoj o prata igen. Lääänge sen sist. O typ ett år sen vi först lärde känna varann.

Har jättekakka internet här på lande. Har skrivit två ggr ti dej på bdb, men vet int om de kom fram? Iaf. Svarar när jag e hemma i Esbo igen. :D

Ha de bra. Puss o kram :D

2008-06-27 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0