ännu ett KISSbaserat inlägg till 95 procent

så. FINALLY!
nu har jag ääääntligen skrivit klart min geografirapport. jag skulle ha lämnat in den i tisdags, men då vart ju jag sjuk i feber, vilket jag varit idag, onsdag, oxo. pappa väckte mig sju imorse för att kolla om jag kunde gå till plugge. jag tog tempen, men det visade sig att jag hade 39,8, så ja. no way att jag kunde gå. sen sov jag ruset av mig till precis innan lunchtid, klockan 12. men imorn bär det iväg till plugge, det är en sak som är säker!

vad har jag då gjort, nu när jag vart sjuk? well.. jag kolla på Detroit Rock City - the movie, igår. den var inte sååå bra som jag trodde den skulle vara, men den var rätt kul ändå faktiskt. fick dock bara se mina fyra idoler under tio minuter av filmen drygt - när de spelade på konserten. men det gjorde inte så mycket. filmen är som gjord för KISS fans. Gene Simmons sambo, Shannon Tweed är me i filmen, o sen så råååkar ju bara två tjejer i filmen heta Beth o Christine. (jo, Beth o Christine Sixteen spelades i filmen..) tänker dock inte avslöja vad som händer i den, det får ni ta reda på själva ;D

sen har jag oxo nördat YouTube så in i snödrivor. kolla tidigare idag på ett klipp som handlade om KISS största era - 70-talet. Stanley, Simmons, Frehley o Criss vart alla intervjuade tillsammans me deras managers o jag vetitusan vad alla personer hette. visste ni att innan KISS bildades så jobbade Stanley som taxichaffis o Simmons som en mellanstadielärare??! asså jesus christ! det hade jag aldrig tippat.. kan ni tänka er att ha åkt i en taxi i New York me självaste Paul Stanley bakom ratten?!??! oooooh! visserligen visste jag att Criss jobbade som slaktare innan, men ja..

men nä. nu ska jag dra ifrån datan för idag. är hundvakt just nu åt Siri. syrran skulle på Tupperwareparty, så då fick man ju rycka in..

see yah!

från vänster: föredetta taxichaffis, föredetta slaktare, föredetta mellanstadielärare, o ja? Frehley? vad jobba han me innan? nån som vet?

Kommentarer
Postat av: T

guuu? MELLANSTADIELÄRARE???? holy my.......... men de har jag iofs sett på ett program, han hade en rockskola XD nope jag vet inget om ace.. visste inte ens om taxi eller slaktare heller ;s

2008-11-26 @ 20:19:19
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0