fever fever leave my heart alone!!!

ibland passar faktiskt MC:s låttexter in jävligt bra på mig.
har 39 graders feber. är hemma. är sjuk. vill gå i plugge. har samhällsuppsats.samhällsläxa.spanskaprov.idag. o det missar jag. bajs.

håller förresten på att läsa en bok till migrationtemat vi har i historia/svenska. den är skriven av Alexandra Pascalidou o heter Bortom Mammas Gata. den är jävligt bra. tycker ni alla borde läsa den.

nu ska jag krypa ner i sängen me min bärbara dator o skriva klart den där fittfanny uppsatsen om droger. wish me luck. o btw, källkritik in my ASS!

fever fever leave my heart alone
teardrops down my face
I curse the day that I was born


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0