hold the line!

när jag skulle följa me Teija till tyskan idag gick vi förbi uppehållsrummet. där har de en stereo. ur stereon ekade ljudet från Steve Lukathers gitarrsolo i Hold the Line. that made me happy. lol, men ja. jag älskar Hold the Line!!

idag är det "bara" 30 dagar kvar till julavslutningen. idag är det 90 dagar sen jag började på Thomasgymnasiet. asså shit! vart har all denna tid tagit vägen?!?! jag förstår inte! visserligen har det varit höstlov o jag har farit iväg på semester, men ändå. så här snabbt gick aldrig tiden på Asken..
idag hade jag drama på morronen, det var kul. nu har vi finally skrivit klart pjäsen, ska antagligen spela upp den innan jul. jag ska spela en präst. EH, kanske ni tänker, men jag lovar, det är en rätt så rolig roll ändå x) o om Thomas kan bidra me lite cash så ska vår dramagrupp åka till Stockholm efter jul o titta på nån teater, det blir isåfall som en slags avslutning för dramakursen. hoppas det går! vore jättekul! appropå teatrar, eller, rockopera/musikal if you will, nu är det inte långt kvar till JCSS! jag längtar som faaan!! ska bli såå kul! den sjätte december smäller det!
idag snöade det som faen när jag cykla hem me Elin.. snacka om hamsterfaces när vi inte såg ett skit för att snön var i ögona, lol.
ikväll äre Grey's Anatomy.

o nu ska jag vara social på msn.

trevligt "idag" - inlägg, lollipop.

/hold the line, love isn't always on time!/

PS. försök att klura ut vad pecho betyder, it's espanol. DS.


Kommentarer
Postat av: Thessan

haha snö ;D o varför missar jag alltid dig på msn ;/

2008-11-19 @ 19:23:37
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

o jag har ett spanskalexikon leta

2008-11-19 @ 19:28:53
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

oj de blev nog lite fel i min förra komentar XD men här kommer svar (de rimma?) :



1. haha vi missar alltid varann ;o



2. jag läste spanska men slutade på gymnasiet.. hehee okej ;P va skulle du me pecho till då ? XD



och 3. JAG VET ATT DEN E SNYGGASTE I VÄRLDEN och jag gillar deras vita stil :) sen så höll ju kicken i själva affischen när han skrev och bara de gör att den är ovärdelig ;DD :*

2008-11-19 @ 22:52:06
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

MOB.NR TACK!! ;D;D;DDDD

2008-11-19 @ 22:53:23
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha hamsterface xD

Jamen, man hade ju de, aha jag såg inget alls.

Jag frös som faan när jag kom hem :(

2008-11-20 @ 09:53:13
URL: http://studiopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0