I kissed a girl and I liked it

fifan. det är den absolut jobbbbbbigaste låten att ha på huvet! I Kissed A Girl. skona mig från den!!!! har haft den i huvet sen imorse ><

sorry, har inte bloggat sen i torsdags tror jag, men i fredags efter plugge till o me idag, lördag klockan 15 har jag vart barnvakt åt Emy o Alma. det var kul, lite jobbigt though. både Emy o Alma är helt genomförkylda o har feber, o jag har till 99,9999% säkerhet blivit smittad. but I don't care. älskar ändå att vara faster ;D sen vid 13-tiden kom Tobbe o Carina o hämta dem o så åkte vi tillsammans ut till min syrra Linnéa för att min systerson Ludvig fyllde nio år igår. så vi fira han lite. han fick Pókemon-kort av mig, han är typ besatt av dem. sen ville han att jag skulle spela me dem me honom, men jag tacka nej. fan, Pókemon in my ass, jag spela hellre på hans minigitarr xD
min syrra bor btw ute på Tosterö i Strängnäs. det kanske inte säger er så mycket, men ja. min gamla skola Asken ligger där, likaså Svenska Hem Arena, där Dansbandskampen sänds ifrån. det stod massor me turnébussar o stuf där på parkeringen när vi åkte förbi me bilen. men Dansbandskampen in my ass2! visserligen sätter det Strängnäs på kartan, men ja. vi har redan ett positivt rykte: Gustav Vasa kröntes i vår domkyrka, så? who cares about en fucking dansbandstävling? urgelpurgel. Tobbe ska dit ikväll me Carina o dansa. han såg inte framemot det, lol.

imorn blire till att plugga geografi, ska in me en rapport om växthuseffekten på tisdag, har inte skrivit ett jota, så..

rock on!

Kommentarer
Postat av: Thessan

ÅH Jag lider verkligen med dig! Min brorsa lyssade på den låten 24/7 förut och hans rum e precis bredvid mitt -.- jag fastna hela tiden på den!! SJUKT irriterande!!



hehe, dansbandkampen xD skoj.. inte!

2008-11-22 @ 19:59:47
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0