I sure know something

har ni hört KISS: MTV Unplugged? om inte, LYSSNA FÖRFAN!!!!!!! de spelar så otroligt sköna akustiska versioner av deras bästa låtar.. Rock Bottom o Sure Know Something är fan bäst. iiih, tänk er KISS i Sverige, en akustisk konsert? = goosebumps.

anyway, idag har jag A-dag, vilket betyder att jag är ledig från plugge. jag hade planerat dagen efter att jag först skulle duscha, städa o sen plugga. visst, duscha gjorde jag o visst städade jag, men städningen tog ju fan hur lång tid som helst! när jag går i plugge om dagarna o sen kommer hem orkar jag oftast inte städa, o så har det varit i typ två månader.. så storstädning fick det bli, kolla oxo igenom mina 149679767087 olika skivor jag har, bara det tar ju typ 100 år. sen när jag äntligen var klar hade klockan hunnit bli 13.30 o jag tänkte börja plugga. jag trodde bara jag skulle behöva plugga spanska, men sen så kom jag på att jag har en fuckingceepfannyapa uppsats i samhäll att göra som ska lämnas in imorn. o jag har inte skrivit ett SKIT! jag har samlat ihop all fakta o allting, men ja. wish me luck. jag har ingen motivation alls till att göra den, GAAH! tänker fan sjukanmäla imorn på grund av min fruktansvärda mensvärk, lol. but that's the truth though.

förresten så vill jag att biljetterna till SRF ska släppas NU, o att min Sweden Rock tidning ska komma NU me! den skulle kommit igår, gaah! men i måndags fick jag faktiskt en skiva hemskickad från SR, för när man börjar prenumerera på deras tidning så får man en skiva gratis som premie. jag valde Hellacopters senaste; Head Off. o eww säger jag bara. typ ADHD rock, som Hives ungefär. sooo not my style. men anyway.

bäst att kanske börja på den där samhällsuppsatsen iaf.. so long skokartong.

I've been a gambler, but I'm nobodys fool
and I sure know something, sure know something
you showed me things they never taught me in school
and I sure know something, sure know something
no one can make me feel the way that you do
and I sure know something, aha

<- ehm.. wtf har S. på sig?! xDD Criss är fett snyggast.

Kommentarer
Postat av: Rosen

HAHAHAHAHAH "ADHD rock" HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA och du, hives är bra o inget annat :D



men, lycka till me spanskan och samhällsgrejen! :D

2008-11-12 @ 15:53:08
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0