I'm a wrathchild

japps. snöstorm äre ute. snöar helt oavbrutet o blåser o jag vetifan allt som händer.. går knappt o cykla! rätt som det är så åker man in i en snödriva o håller på o vurpa me cykeln. det höll på att hända mig ungefär tio gånger imorse när jag skulle fara iväg till plugge. det ska vara SOMMAR! pallar inte vintern.. urgelpurgel!!

dagen har vart helt okej. hade först KomIn me den underbart trevliga mattelärarn som Elin älskar.. x) sen gympa, det var faktiskt kul! det stod skattjakt på schemat. sen engelska, den första engelskalektionen me Mona på vääääldigt länge. Mona har vart iväg me globaltreorna till Etiopien i tre veckor på fältstudier, så är därför. Mona är rätt kul faktiskt, hehe. hon berätta om hur resan vart o så. orka knappt lyssna though, hade värsta huvudvärken.. håller på o bli förkyld oxo, säkert mina underbara syskonbarn som smittat ner mig.. -.-
sen var de två sista lektionerna inställda, fett skönt. är nu hemma o ska skriva klart fuckingfannyceepgeografi ='D wish me luck.. ><

vet ni förresten att den bästa musiken att lyssna på när man är riktigt förbannad o trött är Iron Maiden? Wasted Years o Wrathchild for example.

"pedal to the metal!"



Kommentarer
Postat av: T

men jaaa jag har också tänkt på att den bästa musiken när man är trött är iron maiden!!! ;o

2008-11-24 @ 17:02:01
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0