I'm living in a dream that's never ending

precis så tänkte jag när jag vaknade imorse. jag drömde en sån hemsk, hemsk, HEMSK dröm!! så himla creepy! jag som brukar drömma om konserter, resor o sånt.. den drömmen som jag drömde inatt vill jag never, never, NEVER again drömma!! jag tänker inte berätta vad som hände i den, men ja.. usch! när jag vakna trodde jag att den hade hänt på riktigt.. jag kan säga så här: tänk er en av era närmaste släktingar som Freddie Mercury 24 november 1991, så kanske ni kan få en bild av hur drömmen var.. FIFAN!

anyway, nu ska jag skriva om lite gladare saker. eller, jag är inte så glad, rättare sagt förbannad x).. nä, men morsan är iväg på en kryssning till Mariehamn me sina arbetskompisar, hon åkte tidigt imorse o kommer hem sent ikväll.. jag vill oxo på kryssning!! sen så är Crille me sin familj i Stockholm right at this second o shoppar.. URGEL! jag ville oxo till Stockholm, men har typ inga cash! >< visserligen ska jag iväg på JCSS om sju dagar, men ändå.. shit vad jag längtar till Malmö!!! kommer bli sååå kul!!!<33 se Ola för första gången, iiiih! but back to now.. farsan o jag ska ha myskväll ikväll, lol. käka pizza o kolla på Stjärnor På Is.. mysigt värre! fast jag håller på att bränna Detroit Rock City till en tom DVD-skiva, så vi ska kolla på den först.
men ja. vet inte vad jag ska göra nu på tidiga eftermiddan.. blir väl YouTube o att ladda ner Volbeatlåtar. VOLBEAT! ett danskt rockband, jävligt schyssta! behåll dem i erat minne.

kanske återkommer senare i ett annat inlägg med en YouTube-video, who knows?

see yah.

Kommentarer
Postat av: T

ujuj, INTE kul me läskiga drömmar!

haha, ha en trevlig myskväll ;P

2008-11-29 @ 22:26:38
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: The Rose!

Ojoj..heh.. Stanley = kommentarare! xD

Ja, asså de va en bild på henrik och pontus i poddles och en liten bild på KISS :P

Det är inte min man på bilden utan Alexi "Wildchild" Laiho som sjunger i COB :)

Ja asså, va va de där för psykfall? Asså jag såg massa eftergrejer me henne på youtube sen.. shit, jag trodde först hon drev ._.

De där me lampklubb låter kul, LOL :D

Jag e nåt konstigt slags förkyld, ena dagen har jag ett ton tung huvud och andra dagen har jag ingen huvudvärk utan ont som SATAN i halsen! sen nästa dag ere huvudet igen, osv.. o REThosta rakt igenom- dygnet runt!



jag kommer inte ihåg va du kommenterade mer xD cyaa

2008-12-01 @ 16:42:32
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Elin

Halloj! :) Jag har inte ny msn i fall du undrar! Den som står på min blogg är den som folk kan kontakta mig via ^^ Sen om de vill ha min riktiga msn så får dom fråga efter den, tänkte att jag kunde ha en där jag kan kontaktas, haha

2008-12-01 @ 17:23:02
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0