I've been a gambler but I'm nobodys fool

yo!

jag säger som Thessan: äääääääntligen fredag!!! har verkligen inte haft nån motivation whatsoever denna veckan. speciellt inte i plugge, så är verkligen skönt me helg! få vila upp sig ordentligt.

men vad har hänt idag då? njaaa.. var ju i plugge, trots att jag fortfarande hade lite feber. var meningen att jag skulle redovisa invandrarintervjun idag inför klassen, men Emma var sjuk.. >< så ja, det gick åt fanders. så istället fick jag sitta o lyssna på alla de andra grupperna både på svenskan o historian. yeey! men det var rätt intressant faktiskt.. sista lektionen var matte. jag räkna ekvationer. det var.. tråkigt. men har prov nästa fredag, så ja, bäst o räkna anyhow. men dagens höjdpunkt måste ju ändå vara att jag fick skolkatalogen idag! den har vart efterlängtad, believe me. är nå komiskt me just skolkataloger, har alltid hatälskat det på nå sätt. o nu när man går på gymnasie så är ju katalogen sjudubbelt så tjock som den var förut i grundskolan. vi är typ mellan 20-25 klasser på Thomas, så blev en hel del att titta igenom. men det var kiva! digga treornas spexfoton xDD längtar tills jag får göra spexfoto, har redan en plan på hur det ska se ut, lol. jag är så en planeringsmänska ut i fingerspetsarna..

just det, imorn ska jag iväg till min gamla skola, Finningeskolan o titta på indianer, lol. nä, men vart fjärde år tror jag det är så kommer en utbytesklass från Afrika till Finninge för o hälsa på, o då är det öppet hus så alla får komma o titta. det blir som ett slags indiantema för alla elever där, så de får jobba me indiantema i nåra veckor. jag har själv jobbat me det i fyran. o min ena systerson Ludvig o min systerdotter Ebba går på Finninge nu, så lova att jag skulle gå upp o titta. anyway, kanske låter jävligt boring, men ja. vad gör man inte för lite nostalgi? ;D

nä, nu ska jag slå på TV:n, Doobidoo väntar, hah.

<- yeap. some schoolpics. den första är från Friendsdagen o den andra är klassfotot på SP1B! I know, kvalitén på klassfotot suger, men ja. it's better than nothing!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Yeeessss, så skönt me fredag :D ha så kul bland alla indianer idag =D

2008-11-15 @ 11:28:49
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Elin

jag såg hemsk ut på skolfoto >.<

2008-11-20 @ 09:54:47
URL: http://studiopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0