jepp. här kommer en till lista jag koppat från Thessan. enjoy!

1. Musikstil? 
 mest rock. diggar glam rock, glam metal, progressiv rock, hård rock, heavy metal till o me.. men lite pop funkar oxo.
2. Topp tre bästa band?
 KISS, TOTO & Bon Jovi, atm.
3. Favorit artist?
 Paul Stanley ;D
4. Artist/Band du vet mest om?
 KISS, LÄTT!
5. Bästa musikupplevelse?
 KISS live @ Stockholm Stadion 30 maj 2008 <3333
6. Näst bästa musikupplevelse?
Hillbillys fan!
7. Band/artister du sett live?
 typ bara KISS xDD fast har sett en massa lokala band, plus mina brorsors band då.
8. Band du inte sett, men vill se live?
TOTO, men good luck liksom!!! sen The Ark, Iron Maiden, Judas Priest (älska Halfords klädbyten), Paul Stanley, Bon Jovi, Guns N' Roses, The Poodles, Moto Boy.. finns säkert fler som jag vill se men som jag inte kommer på just nu..
9. Vilken låt har finast låttext?
oj! den är jättesvår.. men ja, Forever me KISS har en fin låttext. likaså I've Seen An Angel Cry me Gotthard.. BESLUTSÅNGEST!!!
10. Artist/band du lyssnat längst på?
The Ark. sen 2000 fan!
11. Favorit från idol ever?
måste nog säga Sebastian Karlsson. hans tolkning av Life On Mars var helt GRYM!
12. Bästa låt någonsin?
impossible to choose
13. Band som andra kopplar ihop dig med?
 KISS skulle jag tippa på xDD kanske TOTO oxo =D



there's a hole in my soul alright.
när man minst anar det så upptäcker man att några vänner man umgås me näst intill varje dag inte är ens vänner..
FKU!!!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

hhahaHAHAHA jaa FUCKING fina kläder : hahaha nä jag hade father of a son och så fort jag hör den nu så bara blir jag helt jävla virrig o så ;s speciellt början, det har sabbat hela låten!



oja, sånt är skit ;( bry dig
inte, det är ju bara dom som förlorar värsta cooliga kompisen vafan!



schysst lista ;D åh
MOTOBOY* <333

2008-11-11 @ 17:20:06
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

haha allt vart ju värsta = fet ibland o inte fet ibland :s

2008-11-11 @ 21:06:51
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0