kodmallar in my ASS!

japp. jag vill vara lika cool som Thessan, jag ville skaffa en sån där musikspelare till min blogg. men eftersom jag är så otroligt oteknisk så hjälpte T mig me att skaffa länken till musikspelarn (hmm, gissa vilken låt? Take It Off..), o så förklara hon hur jag skulle klistra in den i kodmallen. ehm, ja, i början gick det väldigt trögt eftersom jag först gick in på kodstilen, lol. men sen kom jag ändå in på kodmallarna o klistra in länken. o visst, musikspelarn kom i i bloggen, men sen så cepa kodmallarna så att det står en massa konstiga texter nedanför. URGEL! o nu har det blivit helt fucked up, går inte o ändra.. det är förklaringen till att min bloggdesign kanske ser lite ceep ut just nu, men ni får ursäkta.. xD o musikspelarn har jag tagit bort, ja.

ville me detta inlägg tacka T för att hon står ut me mig o mina urdåliga kunskaper om kodstilar o kodmallar.

tack för mig.

jaha? så nu är bloggdesignen helt perfecto igen? wtf hände förut då? lololololol. rocknrollallnite.blogg.se is sure a mystery..

Kommentarer
Postat av: Thess

hahah varsågod! tycker att du va riktigt duktig på att förstå mina mysko-kodmalls-förklaringar iaf! :D och JA nu eren bra, iaf på min dator..

2008-11-12 @ 19:44:37
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

sv; ÅH vad jag vill till skolan! Fast ändå va kvar på praktiken ;/



ja..asså de strular lite sådär ;P vanligt gammalt-par-gnabb typ ;( de ska väl gå över snart ;) nejmen seriöst..han typ försvinner mer o mer ;o

2008-11-12 @ 22:08:27
Postat av: Thessan

seriöst!? ser man bilden elr bara en vit ruta? MIN DATOR CEPAR ;(

2008-11-12 @ 22:15:05
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

seriöst!? ser man bilden elr bara en vit ruta? MIN DATOR CEPAR ;(

2008-11-12 @ 22:15:27
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

seriöst!? ser man bilden elr bara en vit ruta? MIN DATOR CEPAR ;(

2008-11-12 @ 22:16:08
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0