nej, jag har inte börjat jobba me geografin än

Crille, Inger o Neo gick nyss hem, de var o hälsade på mig o päronen o fika i typ två timmar. det var väldigt trevligt! vi snacka mycket om Dansbandskampen xD Crille hatar typ det, like me. både han o jag älskar ju hårdrock/metal, o att då se varje lördag på TV dansband det går liksom inte ihop.. Crille förklara för morsan att i hårdrock är det tunga trummor, det är gitarrsolon me attityd, i hårdrock har inte basisterna basen sittande på axlarna när de spelar, som dansbandsbasisterna har. dansbandstrummisarna bara liksom "fjuttar" när de spelar, de slår inte till cymbalen som Eric Carr eller Kicken skulle ha gjort, man hör knappt rytmen när de spelar. skippa trummorna då ffs!! o det existerar inga gitarrsolon i dansband heller. visserligen går sologitarristerna när på knä (a'la Ace Frehley for example), men det är ju inge mangel, utan bara några snabba ackordbyten. nu säger jag inte att dansbandsgenren borde dö ut, men om man jämför me hårdrock/metal så äre DÖTRÅKIGT! händer fan ingenting!!! så. nog om jämförelser mellan rock o dansband, men ja. ni kan förstå vilken het diskussion det blev mellan oss i familjen xDD (mhm. mamma diggar schlager/80's pop -.-)

just nu håller jag på att ladda ner Detroit Rock City - the movie. jag hade ju skrivit ner den på min julönskelista, men jag ångra mig o pröva att ladda ner den från PB ändå. jag har försökt me det tre gånger innan, o då har det bara cepat, men ja, nu funkar'e! är bara 10 minuter kvar cirkus tills den är klar. yeey! då blire KISS, tonåringar o rock n' roll.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, vet du det gör mig verkligen superglad :) ger massor för mig att höra. Ja twilight är UNDERBAR!



Jag går musik-estet jag :) och du?

2008-11-23 @ 16:24:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

ÅH KICKEN <3<3<3<3

2008-11-23 @ 22:05:26
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

haha ;D jag går ettan jag med! men språk är ju bra :) mycket mer språk än matte-människa iaf.

2008-11-23 @ 22:49:23
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0