Peter Criss = 63 år? humhum..

sådärja. samhällsuppsatsen snart klar. har skrivit klart allting, har typ lite kvar på själva faktadelen. men jag maila min lärare Rolandio o han sa att det var lugnt att jag kunde lämna in uppsatsen på måndag så ja. det blir bra!

vad har man gjort annars idag då? när man vart sjuk? well.. har pluggat o så, sen har jag laddat ner lite Beatleslåtar. har typ fått abstinens på dem nu när jag håller på att läsa en 600 sidors bok om dem, hehe.. Ticket To Ride, She Loves You, Imagine (okej, Imagine är John Lennon, men spela roll?!), Yellow Submarine.. de är ett par sköna låtar. men visst, jag är inget Beatlesfreak, no way, det är morsan som är det. jag låna boken för hennes skull, för hennes största tonårsidoler var skalbaggarna så.. ja, sen har man ju nördat lite musik, as usual, o vart inne på vetgirig. vetgirig är fan rätt kul! det är en sida där man kan testa sig själv i en massa frågesporter! jag testa mig i KISS o TOTOtester, fick 77% rätt på KISS o 73% rätt på TOTO. I know, I suck. visste ni btw att Peter Criss föddes 1945? that old man, lol. but why won't you give vetgirig.nu a try?

oh no. imorn ska vi redovisa våra intervjuer i svenskan, yeey! pallar inte. är såå trött på plugge nu, eller iaf det här me migration. migration can bite my ass.

ehm, ja, detta var ett helt onödigt blogginlägg, men vafan? blogga är kul ;D
nu ska jag fortsätta drömma mig bort i TOTO's magiska värld.


Kommentarer
Postat av: thessan

haha nnu måste jag gå in på vetgirig o testa!! xD

2008-11-15 @ 11:27:42
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0