the weekend

har inte suttit så mycket vid datan denna helg, så tänkte sammanfatta fredagen till söndagen vecka 46 i detta inlägg.

på fredan kolla jag på Idol då, soultemat var väldigt boring though, men duetterna var helt okej. Robin E o Johan var ju fan bäst! jag har fått "We Built This City" på hjärnan ända sen dess. (just därför jag laddade ner den på förmiddagen, lol). Kevin o Annas duett var bara: EWW! usch vad jag dislikar Kevin. tycker han bara är så fejk. det är svenska Idol: inte malteiska Idol! visserligen borde ju Alice var asiat från början, men ja. nä, gillar inte Kevin. o att de sjöng just låten från Dirty Dancing gjorde inte det hela bättre, fifan! sen blev jag jäääävligt lack när Robin E åkte ut dessutom! han var ju fan bäst!!!!!!! värsta rocksnubben! han har en cool röst o en snygg look o allting. varför ska alltid rockfolken försvinna ur Idol?!? helvete. nåväl. pissed off är jag på det.

sen igår, på lördan var jag på min gamla skola o träffa indianer x) eller, ja. nästan. jag var typ bara där i en timme, palla inte mera. gick först o kolla när min systerdotter Ebba sjöng me sin klass, sen gick jag runt o kolla lite på loppis de hade i typ alla klassrum. hittade faktiskt en bok om Queen! så den köpte jag för 35:- (*stolt*). sen skulle indianerna spela trummor på skolgården, men de sög, så då jag gick hem. I know, me is very simpatíca.
på eftermiddan kom min kära bror Tobbe hem till mig o päronen o fika. Alma hade han me sig oxo. han stanna o fika i typ tre timmar eller nåt, men det var väldigt trevligt! hinner annars inte snacka så mycket me han, så det vart uppskattat! på kvällen vart det att kolla på Stjärnor på is. jag var verkligen emot det programmet först, men jag diggar det lite nu faktiskt. det är lite tråkigt att Kicken åkte ur förra veckan, men ja.

o idag söndag har jag dammat av bland alla mina skivor o börjat skriva en julönskelista, lol. har inte skrivit ner så mycket än, men ja. det som står allra överst på önskelistan är en SRF - biljett, 4dagars. men det lär nog ändå Crille köpa till mig, så spela roll. sen önskar jag mig Stanleys soloskiva från 1978, Revenge, nya tofflor, ett Gn'R påslakan (kolla runt på rockmerch.com igår o de hade ett Gn'R - bedset!!!!!!!). typ. men det lär väl tillkomma en masssaaa saker senare.

just nu är jag inne på vetgirig, you're suprised? håller på att testa mina kunskaper om Queen, går inte så bra though xDD håller oxo på att ladda ner långfilmen "Detroit Rock City", har haft abstinens på att se den hur länge som helst!!! men innan jag avslutar detta långa helginlägget skulle jag vilja uppmana er att titta på de två bilderna som följer här nedan. hitta dem på KISS hemsida, är från Stockholmsgiget 30 maj. UNDERBART!!!!!!!! kan de inte bara komma tillbaks NU?!??!

FRONTROW NEXT!!!!!!!!!
I LOVE IT LOUD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0