there's a hole in my soul

snacka om att jag har lärt mig mycket om Desmond Child i helgen. holy shit! kolla på Idol i fredags, då det var rocktema, var ju bara tvungen o kolla, det var dessutom helt okej. ni som inte vet vem Desmond Child är så är han en levande rockproducent o låtskrivarlegend. han har skrivit en massa hits till KISSAlice Cooper, Aerosmith, Bon Jovi.. you name it! han var me i Idoljuryn, som en gästmedlem. okej, jag kan säga det att jag skulle hellre ha sett Stanley i juryn, för Child är inte ett dugg snygg, men ja. that's just me xD
Desmond bidrog till Aerosmiths hit Dude (Looks Like A Lady), som btw handlar om Vince Neil i Mötley Crüe. det hade jag liksom inte en aning om! men om man lyssnar noga på texten så kan man faktiskt räkna ut det..
han har skrivit Poison me Alice Cooper, Heaven's On Fire, You Give Love A Bad Name till Bon Jovi.. kan ni tänka er vilka hits han har skrivit genom åren?!?! jag dyrkar den mannen asså.

appropå Aerosmith.. har nördat dem hela dan! man ska inte underskatta detta band! speciellt inte Steven Tyler. vilken pipa han har! den är visserligen väldigt speciell, o han betonar vissa ord lite konstigt, men anyway! han är en av de bästa sångarna ever! även om han har det fulaste facet, lol. Hole in my Soul är en riktigt skön låt! jag rekkar er att lyssna på den!

till sist vill jag gratta alla farsor out there! är ju fars dag idag. enjoy your day!

nu ska jag återgå till att kopiera en massa KISSbilder, lol.

there's a hole in my soul that's been killing me forever
it's a place where a garden never grows
there's a hole in my soul, yeah I should have known better
'cause your love's like a thorn without a rose


Kommentarer
Postat av: Thessan

Samma här!! Lärde mig skit mycket av idol ;D angående din idé om bakgrundsmusik så ska jag leta rätt på den direkt! :D bara kul när det kommer förslag sådär ;D de enda dåliga me att ha musik i bakgrunden är att vissa prioriterar bort att svänga in på min blogg om dom vet att det är musik och dom själva har musik på och inte vill avsluta menmeen XD DU BORDE OCKSÅ HA MUSIK STANLEY :D:D

2008-11-09 @ 19:26:43
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0