lets build a house of fire

okej. jag vet att typ ingen kommer kolla på YouTubevideon förutom kanske Thessan då. men ja.

idag har det varit en fucking cuttdag. på morronen var det svinhalt på marken när jag skulle cykla o även fast jag har dubbar på mina cykelhjul så höll jag ändå på att vurpa. fick cykla i snigelfart typ, gaah. sen har jag haft tre engelskalektioner idag. visserligen tycker jag om engelska, det är kul o så, men vi håller på me migration o sånt, o det ämnet är 1000 gånger tråkigare än folkmord!! så ja. därför satt jag just o smygläste Bortom Mammas Gata alla tre lektionerna. eller, den tredje lektionen så satt jag o Teija o nörda Vetgirig istället, lol. det var jättekul! ;D vi kunde allt om engelska o spanska verb. x) o Melodifestivalen!
sen sista lektionen skrev jag spanskaprov. det gick.. bra. fick bara blackout när jag skulle skriva en flytande text på 20-30 ord. men det löste sig.

imorn har jag litteraturseminarie, ser inte fram emot det. blööö. fast iofs ska jag vara barnvakt åt Emy o Alma imorn oxo, så det blir nog kul! sen fyller min systerson Ludvig nio bast imorn me.

nu ska jag nörda Vetgirig lite till o sen blire till att kolla igenom seminariefrågorna o kolla så att jag kan matteprovet som är imorn.



building a house of fire, baby
buildin it with our love
we are buildin a house of fire
every time we touch


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

härlig blogg :] mer metal och rock åt folket.



- tyck gärna till om min nya låt jag spelat in förresten!

2008-11-20 @ 19:59:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

HAHA va gör lisa här!? ;oooooo

aja, logga in på msn bea! :D mohaha ja, älsk på videorna XD

2008-11-20 @ 20:30:11
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Vart så lite du :) jo det var nog genom henne! Jaså men kul! haha.



yes, bring the metal!!

2008-11-21 @ 17:17:11
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Bea älskar att sitta o nörda vetgirig :D ;)

2008-11-21 @ 18:45:19
URL: http://studiopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0