we built this city on rock and roll

asså jesus christ! igår skrev jag att Katy Perry hade fastnat i mitt huvud, well, nu har Jefferson Starship gjort det. Jefferson Starship kanske inte säger er så mycket, men kolla ni på Idol när Robin E o Johan sjöng en duett tillsammans? De sjöng We Built This City, o det är Jefferson Starship som gjort den låten. jag tyckte deras duett var så bra så jag var bara tvungen att ladda ner We Built This City. o nu har den fastnat som jag vet inte vad! det är sjukt irriterande, men samtidigt kinda fun. låten är lite sådär roligt fjantig, men ändå bra.

det enda jag tänker på just nu är SRF, för att de första 4dagars biljetterna släpptes igår klockan 9.00. jag vill såååååå åka dit, likaså min brorsa Crille, så vi ska försöka kirra biljetter. men sen kanske inte vi vill vara där alla fyra dagar. visst, det är kickassin' bra band som spelar, men samtidigt finns det riktigt dåliga oxo. så tre dagar blire nog antagligen. o de biljetterna släppts inte förrän den första februari, så vi ska avvakta lite. men SRF blire nog, till 95% säkerhet!

sen skrev jag även min julönskelista igår, medans Alma sov middag, lol. så här ser den ut år 2008:

- iPod (lila, röd eller svart)
- AC/DC: Black Ice (sägs vara det bästa AC/DC-albumet ever..)
- Paul Stanley: One Live KISS (måste bara ha den DVD:n!!!!)
- Detroit Rock City (seriöst, nånstans måste det väl gå att få tag på den satans filmen?!?! orka ladda ner på PB..)
- Idol: The Auditions (Nils: Father Of A Son. behöver jag säga nåt mer?!)
- TOTO: Falling In Between
- Alice Cooper: Along Came A Spider

okej, jag önskar mig nog lite fler grejer, men som sagt, musicstuf brukar vara det som står högst upp på mina listor.

idag ska Anastasia på JCSS o jag är avis! jag vill sååå dit nu me! men jag får vänta 13 dagar till. iiih!

o nu ska jag ta itu me den där jäääävla geografin..

Marconi plays the Mamba,
listen to the radio
don't you remember?
we built this city
we built this city on rock and roll!
we built this city, we built this city on rock and roll
built this city, we built this city on rock and roll

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh men tack! Så jäkla glad jag blir. betyder massor :) haha, gud jag vet inte om jag är sååå bra..

2008-11-23 @ 13:58:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Ja twilight ÄR så bra.. inget jag säger bara för att andra tycker det. Den har verkligen berört mig!

2008-11-23 @ 14:04:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0