well my mind is gettin' dirty yeah around eleven thirty

nu börjar jag bli sjuklig alltså. can someone cure me from this disease? hahah. jag har sååå KISS - abstinens 24/7 nu så att det inte är sant! när jag vaknar på morronen kommer nån KISS - låt upp som sitter fast i huvet hela dan. när jag sitter framför datan lyssnar jag på KISS. när jag är i mitt rum o ser mina två KISS - affischer som är uppsatta på väggen tänker jag på dem. jag tänker på konserten. jag tänker på dem när jag bara r å k a r ha mitt fodral till min KISS - DVD ligga framme på nattduksbordet.. men okej. jag är stolt över att vara me i KISS Army, o jag är stolt över att kunna så mycket om dem, men.. snart kommer det gå överstyr. GOD! help me! kunde inte ens förmå mig att plugga igår, nä, för istället så kom jag på o skrev ner en låtlista som jag tycker KISS borde spela på nästa konsert de antagligen kommer att göra i Sverige nästa vår.. men är man besatt så är man, lol.

iaf, denna söndan är boring, riktigt boring. sure, the weather is great o min ena brorsa Crille kommer att komma hit nån gång på eftermiddan o hälsa på, men.. jag måste plugga historia and that sucks blueberries. jag är sååå förbannat trött på folkmord!!!! vi har läst om det enda sen jag började ettan, typ. visserligen ska vi börja me migration snart, men iaf.. jag vill inte ens veta av det där förbaskade ämnet sen.. yuck! detta måste jag ha gjort innan denna dagen är slut:

- ha skrivit klart hemtentan
- ha skrivit klart bokrecensionen i engelskan
- läst igenom 30 sidor i samhällsboken om ideologier o partier

det kanske inte låter som så mycket att göra, jag skulle egentligen ha gjort klart det här under lovets gång, men jag har bara skjutit upp det (yeah, nu har jag koppat Thessans senaste blogginlägg, men ja..)

har inte tid me att blogga mera.

shut up and dance.

"take it off, give it to me
take it off, like you'd do me
I wanna see what's inside, 'cause you got nothin' to hide
take it off, pretty baby
take it off, drive me crazy
you know you make me so hot, I wanna see what you got
take it off, yeah!"


Kommentarer
Postat av: Thessan

haha koppla på du bara ;D men snälla rara du, är man gift med stanley så måste man vara nörd på dom o kunna allt! och det är okej att vara besatt :DDDDDD



lycka till me allt plugg /klump-klubben

2008-11-07 @ 23:37:45
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0