you give love a bad name!

DAGENS LÅT: You Give Love A Bad Name - Bon Jovi
DAGENS KLÄDSEL: jeans, Dynastytröja, långkofta
DAGENS DUSCH: efter gympan
DAGENS FRISYR: utsläppt o ugly as usual
DAGENS SMINK: no make-up today
DAGENS HÄNDELSE: Teija höll på att tugga sönder min armbåge ;O
DAGENS PLANER: njaaa.. dan har ju typ gått, men jag måste fixa låtar till min mp3..
DAGENS VILL HA: AC/DC-biljett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAGENS SAKNAD: Desmond Child, LOL!
DAGENS DROG: mjölk & Bon Jovi
DAGENS TRÅKIGASTE: samhället me Rolandio -.-
DAGENS FINASTE: att Teijis orkade lyssna på h e l a One Wild Night.. x)
DAGENS KÖP: kollegieblock o pärm på Bokia
DAGENS MAT: kebab!
DAGENS SJUKA: Africa a'la BRUNO!!
DAGENS AVSLUTANDE: "shot through the heart, and you're to blame: you give love a bad name!"

vad tycker ni om att man skulle ha Stanleys djungelvrål i början av Heaven's On Fire som alarmsignal på sin väckarklocka? snacka om ballt! fast jag skulle nog bli rätt skrämd av han till slut.. hahah

<- ÄLSKA!! (men egentligen älskar jag Jons 80-talsfrilla ännu mera..)


Kommentarer
Postat av: Thessan

men de vore ju värsta coolt me den alarmsignalen! haha själv har man ju poodles men förut hade jag the ark och nu har jag sabbat den låten för så fort jag lyssnar på den på min mp3 så blir hela min hjärna typ bajs, för de är inställd på att vakna av de introt ;s bara ett tips innan du sätter en så bra låt som alarmsignal ;P



Vad menar du med sviken o förstörd? va har hänt? såklart önskar jag dig LYCKA TILL!

2008-11-11 @ 15:38:41
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: T

och självklart kan jag visa hur man sätter in låt i bakgrunden, fast de tar vi på msn nån gång ;)

2008-11-11 @ 15:59:41
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0