fan vad jag hetsar för att mitt internet är så fucking segt, men här kommer en lista som jag koppat från Thessan. enjoy!

PERSONLIGT:
Namn: Beatrice
Födelsedag: 1 september
Hemstad: Strängnäs
Ögonfärg: blå
Hårfärg: typ brun
Längd: för lång
Högerhänt/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: virgin
Skostorlek: 41 something
Är dina föräldrar skilda: nepps

FAVORIT:
Färg: röd, svart, lila
Mat: typ allt som går o äta xD men ja.. till skillnad från många andra så diggar jag fisk
Sport: = boring. fast om det är hockeymatch: Sverige - Finland, då jävlar ;D
Glass: magnum
Godis: choklad o sura godisar
Affär: Shock & 4Sound<3
Nummer: orka
Tuggummi: extra x)
Helgdag: julen
Årstid: sommar
Radiostation: orka radio!
Kroppsdel på motsatta könet: ögon

LIVET:
När grät du senast: inatt. lyssnade på I've Seen An Angel Cry me Gotthard. Steve Lee! <3
Bästa känslan: konserter o kärlek, lol
Värsta känslan: att vara sjuk o om man missat o göra läxor..
Vart vill du bo i framtiden: New York såklart! Queens<3

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: tror jag är det fan
Rymt hemifrån: såklart ;D
Tänkt på självmord: nepps
Sovit utomhus: ja
Spytt i skolan: nä
Velat bli modell: nä fyfan
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: I bet x)
Sett en död människa: nej
Ätit sushi: nepps
Varit på scen: ojaaa. massor av gånger. är skitkul! :DDD
Retats: 24/7

DU:
Svär: så in i helvete
Sjunger bra: nja.. sådär.. har ju sjungit i band o så, så jag kan väl inte vara så dålig.. x)
Vill gå på högskola/universitet: helst inte
Vill gifta dig: nej
Kommer överens med dina föräldrar: jorå =D
Gillar åska: inte direkt.. men God of Thunder går bra ;D
Spelar något instrument: lite gitarr o trummor. älskar o spela trummor!
Äger en ipod: nej :((
Sover med gosedjur: nej
För dagbok: bloggar då o då
Sjunger i duschen: alltid ;DD

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: cola
Mc donalds/burger king: Mc Donald's
Singeldate/gruppdate: orka dejta!
Choklad/vanilj: depends
Jordgubbar/blåbär: depends too
Kött/vegetarian: kombo xD
Tv/film: depends *3
Gitarr/trummor: går inte o välja..
Adidas/nike: ingen
Kakor/paj: kombo
Blind/döv: blind. no music = no Bea. titta bara på Stevie Wonder. har gått rätt så bra för honom va?

KAN DU:
Gå ner i splitt: haha, nejdu
Skriva med båda händerna: jorå, det går. ser bara lite fulare ut när jag skrivit me vänster
Vissla: nej =O
Blåsa en bubbla: aha
Rulla din tunga i en cirkel: I guess ;p
Nudda näsan med tungan: får kolla me Chaim Witz om det hörredu..
Dansa: sådär. men bugg kan jag dansa rätt så bra :D
Äta vad du vill utan att oroa dig: kan nån göra det?

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: mamma
Du pratade i telefon med: nån Glocalnet - snubbe
Du msnade med: Towa
Du kramade: mamma
Du skällde på: mamma ;p
Du sportade med: jag? sportar? lol :D

SENAST DU:
Skrattade: 24/7
Grät: earlier
Filmen du såg: don't remember
Tuggade tuggummi: nu :D
Drog ett skämt: var ett tag sen..
Sjöng en sång: nu ;p

VAR ÄR DU?:
Vad ser man utanför ditt fönster: mina grannar ><
Lyssnar du på musik nu: de klart
Vad har du på dig: kläder. faktiskt min Dynasty - tröja! :D
Vad är det på din musmatta: I don't own one. (lol)

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: orka rymden
Mirakel: japp. min pappa är ju ett
Kärlek vid första ögonkastet: maybe
Spöken: de klart. jag är ju förlovad me ett ;D
Tomten: nej

ÖVRIGT:
Hur många kuddar sover du med: två
Dricker du mjölk: every day
Person du hatar mest: nämner inga namn
Vad borde man uppfinna: en musiktidsmaskin
Är du ett hälsofreak: tror inte det va?
Vilket är det värsta vädret: regn o åskväder
Lekte du med barbie som liten: ojaa
Vilket är det mest pinsamma bandet du lyssnar på: mest pinsamma? måste nog säga ABBA. de är ju fan riktigt pinsamma!
Hur många timmar har du suttit som längst framför en dator: säkert över 12 timmar. i sträck!
Vilken färg har din cykel: svart
Blondin eller brunett: brunett
Vilken färg har du på texten i msn: lila
Vilket stjärntecken är du: virgin. once again
Vad var det senaste du åt: spagetti o köttfärssås
Har du en diskmaskin: jepps. men den är väl inte riktigt min x)
Rakar du av dig dina ögonbryn: nej. jag är stolt över att se ut som Lars Leijonborg =D
Har du något husdjur: nej.. =/
Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn: Bea - still going strong
Är du kär i någon just nu?: I think so
Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en tjej/kille: hahah, nej
Har du ätit lösgodis för över 100 kr själv på en kväll: det har jag säkert
Är du beroende av någonting just nu: mhm
Vad har du för fobier: döden
Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit: har ätit så mycket äckligt, vad ska jag välja? xDD
Vad har du just nu som ingen annan har: en signerad M.O.B. - skiva :DD
Vilken mobil har du: LG
Vem var den senaste du fick ett sms av: Mike -.-
Vem ringde dig senast: nån Glocalnet - snubbe
 Är du förlovad: Paul Stanley

<- my man!


Kommentarer
Postat av: --<--@

Mahaha!! Rockigaste listan ;D

2008-10-26 @ 20:49:08
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, virgin xD "No i'm not virgin, i'm a fish" världens bästa xD Haha. Madde sa de, minns du?

2008-10-29 @ 17:37:20
URL: http://studiopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0