jassas everyone!

jassas everybody! (jodå, man har lärt sig en del grekiska när man varit borta. jassas = hej i plural)

anyway, spela roll hur mycket grekiska jag lärt mig, nu är jag iaf back home, in Strängnäs, Sweden. det har varit jättekul att vara borta, på soliga, varma Cypern, men hemma är alltid bäst. här hemma har jag ju iaf datan, lol. nä, men hemma är alltid hemma. home is good.
orka berätta allt man gjort, är ju typ massor. men i stora drag kan jag säga att min semester har gått ut på att flyga flygplan, sola o bada, äta god mat, shoppa o sjunga karaoke. det sistnämnda gjorde jag ett antal gånger, o det var askul! jag sjöng mestadels KISS, typ I Was Made.. o Heaven's On Fire. men eftersom att mina päron är digitalkameraanalfabeter så finns inga foton på mig när jag sjunger. men det spelar ingen roll, för här nedan följer en del av alla de 130 foton jag tog under min Cypernresa.

enjoy the pics!

PS. nu funkar äntligen mitt mobila bredband från Glocalnet! Kalles Kaviar vad kalas! DS.



"I believe I could fly"




nämnde jag att det fanns katter överallt?!




klart att man träffade Bamse me vänner på Cypern!




jepps. farsan o jag älskar att spela volleyboll ;p







var ju bara tvungen x)


farsan rockar ju Mick Jagger till vänster ;)

världens godaste chokladkaka!

our hotel!

rock n' roll!

ehm.. farsan diggar Gn'R x)

pappa hitta Afrodite i havet ;D


mamma<3Irish Coffee

Bea<3sprite


Kommentarer
Postat av: Rose (f)

Haha de första jag kom å tänka på när jag såg dina bilder va; vem fan diggar INTE guuuuuuns nn rosesess !? ;o <333333333

Haha värsta fint juu :o förstår att du saknar de!

oha! see ya at msn! heh |m|



svar; nee de e inte irriterande att få kommentarer av dej :P de e bara kulkulkul!! ;DDD

2008-10-26 @ 16:22:32
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0