the tune will come to you at last. when all are one and one is all. to be a rock and not to roll.

Bea har konsertfeber!
jag har suttit på Blocket hela dan o kollat efter biljetter till AC/DC o Metallica, o jo, det finns biljetter, men vem skulle betala 2000 spänn styck för en ståplats till AC/DC?!?! o vem skulle betala 1500 spänn styck för en ståplats till Metallica?! well, INTE JAG! så mycket är faktiskt inte biljetterna värda, oavsett om det är KISS, AC/DC, Metallica eller Judas Priest eller vilka som helst.. men vad ska man göra om biljetterna på Ticnet är slutsålda?.. jag tycker inte det är rätt att de andra biljettföretagen o svartabörsfitthajarna får sälja biljetter för det dubbla, tredubbla, ja, tiodubbla priset! isåfall får de sälja biljetterna för samma pris som Ticnet! FAN! hetsar på detta asså!!!

anyway.. måste bara säga det att jag fullkomligt dyrkar Zeppelin just nu! Stairway To Heaven, The Song Remains The Same, Whole Lotta Love, Kashmir, Over The Hills And Far Away, Immigrant Song.. ska jag fortsätta eller?!?! underskatta fan inte Zeppelinarna! rock n' roll is the word!

ehm, ja, vad ska man göra ikväll då? nja.. är ju Doobidoo på TV, lol. no time to make fun, det är faktiskt ett bra program! hah.

<- asbra platta! VILL SE AC/DC!!!!
<- vill se me!!

Kommentarer
Postat av: Rose

svar; ahahaha :D jag tycker Lars e grym, men de e jag väl ensam om + att han vill åka ut. Johan såklart och framförallt Robin den blonda :)



haha ne jag har inte sett Detroit Rock City, jag fattar inte varfö jag inte har sett den! Eller jag har sett typ en kvart av den men minns inte ;o



2008-10-31 @ 22:08:53
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessan

sv; bloggfrågestund e när ja skriver ett inlägg där jag skriver att ni får fråga mig saker.. och jag måste försöka svara så gott jag kan. man bestämmer en tid (ex 24 elr 48 h) och då ska jag svara på alla kommentarer till de inlgget ._.

2008-11-01 @ 16:27:48
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0