it's such a firedance

sitter här o vill mörda nån. varför ska det gå sååå fucking segt att ladda ner Zeppelin - låtar?!?! krupp på Limewire! which btw, är det sämsta nedladdningsprogrammet som existerar!!

igår var ingen kiva dag.. satt typ o deppa hela dan, kunde knappt käka, satt o böla. var en riktig emotional day yesterday.. förklaringen till det är att jag sometimes får små deppanfall or whatever man ska kalla det xD. jag ska ju opereras snart för ceepskolios, o ibland kommer det deppiga tankar om just operationen. jag blir så fucking frustrerad när de tankarna väl kommer, eftersom jag egentligen är optimist o är positiv till det mesta. men nu mår jag mycket bättre! so that's good!

har btw en sån lust att lira trummor just nu!! älskar det! är mycket roligare än att spela gitarr.. inspireras som fan av Jeff Porcaro o Eric Carr. (även om jag är triljoner ljusår o lite till från lika bra som dem). de var båda fantastiska trummisar! en sån känsla de hade för takt o rytm, helt otroligt..

idag måste man plugga järnet! har missat typ asmycket i plugge nu när jag vart borta på semester.. igår plugga jag engelska i typ två timmar almost, idag blire nog att läsa om ideologier o partier i samhäll, plugga spanska, typ. ibland tvivlar jag verkligen på om jag valt rätt linje, SP, men samtidigt ångrar jag mig inte. är en rätt kul linje, får läsa intressanta kurser o så. sen i tvåan o trean, vem vill inte läsa 600 poäng språk?!?! jag menar, språk är bäst! lol. gissa vem som kommer bli språknörd här i tre år framöver?

till sist skulle jag vilja rekka en riktigt bra låt! en Gotthard - låt, då. är så himla sjukt vad jag börjat älska dem nu asså! vill sååå se dem på SRF nästa år!! de första biljetterna släpps tydligen nu i november, måste fan få tag på en fyradagars!!!! låten heter Firedance. ni som diggar mycket gitarriff; you don't wanna miss it for the world!

<- Steve Lee! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Ladda ner uTorrent, det är ett bra nedlandning prgram och det går ganska fort :) Funkar jätte bra för mig

2008-10-29 @ 17:35:25
URL: http://studiopop.blogg.se/
Postat av: Thessan

Haha jag håller med dig stanley, limewire är segt!! OCH OM MAN SKA TALA OM BRA TRUMMIS SÅ FINNS DET BARA EN FÖR MIG!!! KICKEN!!!!<333<3333333

2008-10-30 @ 00:28:05
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0