DEMAND FÖRFAN!!!!



DEMAND DEMAND DEMAND SWEDEN FÖRFAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahah

vilken lycka för dig om dom skulle komma to sweden again! :D

2009-04-07 @ 10:29:54
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: elin

svar på dina kommentarer kommer här!



~ SVAR 1 ~

haha jo det är fucking härligt att våren har kommit, woho! :D åh tack haha, jag bara fotade lite för hade tråkigt xP



ååh ja jag är en äkta pcgeek, always ^^ hehu. nejnej jag vet att de inte är något att ha med på cv men faktiskt så kan det var bra iaf, någon gång..haha jaja strunt samma.



haha jo en del sånadär är program är ganska underhållande ibland, men egentligen det är rätt kul att se på hur folk kan överleva på en öde ö utan mat o allt sånt tekniskt. det skulle jag aldrig kunna göra, jag skulle iofs bli smalare eftersom jag inte skulle kunna äta så mkt mat (jag älskar mat), sen skulle jag kunna få överleva utan allt tekniskt i flera månader som tex mobil, dator, iPod, musik, kamera o allt det där. men en bra fördel som jag kan ta med mig, det är jue en massa böcker...wooooho! men jag skulle nog kanske kunna överleva på en öde ö i flera månader (a) bara man inte är ensam så, haha för då skulle jag nog inte kunna överleva..för då skulle jag typ dö på stranden/sanden om bara några dagar, typ på 10 dagar kanske, ehehe.



~ SVAR 2 ~

jag har testat båda. men jag tycker nog devote egentligen är bäst, för där är det jue mkt lättare att göra en design än på blogg.se, så jag gillar nog devote mest faktiskt sen är det lättare att se om folk har uppdaterat sin blogg. och att man har lite mera fördelar att någon kommenterar ens blogg, alltså man kan jue se alla devote.se medlemmar att de uppdaterat, och det är en extremt bra fördel med det :)



~ SVAR 3 ~

haha jag brukar alltid skriva "nu måste jag verkligen ner och ta något i munnen" men jag skrev jue faktiskt såhär "Nu måste jag verkligen ner och ta något i munnen, alltså min "frukost"." haha. så yep. men så som du skrivit skulle man kunna tro att jag skulle ta vad som helst, typ som medeciner..men det skulle jag aldrig ta, bara huvudsvärktabletter om jag har huvudvärk, det är väl de enda men jag har typ aldrig huvudvärk så ;P



~ SVAR 4 ~

eeh haha? xD Wrong Exit no suprise, meh lol.

vaadå det är jue alla mina band som jag gillar/lyssnar på så, jag lyssnar jue lixom på wrong exit såklart dom ska vara med då, och faktiskt så gav jag dom lite reklam, eller typ inte för folk vet jue inte om dom har myspace :O haha jag kanske ska skriva om dom, elr inte men jag ska fixa om inlägget och fixa in en länk på wrong exit boysen, höhö.



DET VAR ALLT FÖR MIG, TACK OCH ADJÖ!

2009-04-07 @ 11:12:27
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: TOTO

jag kissar på KISS xD

visst varen bra :), not

HAHAHAHHA!

Ouh yeah, Desmond "DEMAND" Child it ;)

2009-04-11 @ 20:41:21
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0