fuck off and die you're the evil in my eye

det funkar tydligen inte att kommentera min blogg - igen. hur många gånger ska man behöva spamma blogg.se för att de ska rätta till skiten?! men ni som kommenterar fast kommentarerna inte kommer fram; kommer det upp ett 404 felmeddelande då? isåfall ska man tydligen bara behöva publicera om inlägget.. det är ÜBERTRÅKIGT att inte kommentarerna kommer fram..

aja, har bara chillat den här helgen, varit ute mycket eftersom det varit superfint väder! våren är äntligen här!
jag kollade på Grillat igår, haha det var faktiskt kul, Dregen är så cool! trodde inte han var så sympatisk som han tydligen är.. måste se han o resten av bebisarna från bakgården live detta året! diggade dock inte hans kompis kisskämt, så jävla sämst.. lol
när jag väl snackar om TVprogram så kan jag säga att jag totalt fastnat för Robinson. vet dock inte varför, men det är nånting me pakter o svältande människor som tilltalar mig.. har dock agg på den där Christian, han bara snackar loads of crap o jag hatar hur han uttalar sina R!! hm, i-landsproblem det där, inte.

avslutar me dessa bilder;

världens bästa o coolaste Dregen!
o just det, Stanley har börjat uppträda me en ny slags scenkostym, en ny väst. rätt så kul fan.

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan komm. din blogg tror jag? :S

för mig kommer det inte upp något sånt där 404 felmeddelande, iaf inte när jag kommenterar din blogg "/ fast på en del andra sidor kommer det upp, men inte här. tror det har hänt en enda gång.



men ahha åååh palla robinson >.< jag tycker bara sånt är totalt skit program, min moster älskar det! hahahah

2009-04-06 @ 11:09:43
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: TOTO

för det första, PALLA robinson! >.<

för det andra så hatar jag verkligen geografi och Böret just nu :o =@

för det tredje, så är det vår :D

för det fjärde så är Dregen faktiskt cool :D

för det femte så är Stanley en ful hårboll med en läderdräkt/väst på sig :S

för det sjätte så kommenterar jag faktiskt din blogg, så uppskatta det :)

för det sjunde så blir jag bombad på msn >.<

för det åttonde så är jag kissnödig ;o

för det nionde så längtar jag till lovet

och för det tionde så känns det onödigt att kommentera en cpkommentar xD

2009-04-06 @ 16:49:22
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0