hur kan man kalla Since You've Been Gone me Rainbow en rock anthem??!

alltså FAN jag har inte tid att blogga?! wtf är det här? there's no excuses for this.. kan inte nån ta över mina sysslor för en vecka kanske? jag vore evigt tacksam.. strunt samma, nu nystartar jag här me the DRC blogg.

kom nyss hem från skolan, hade bara samhäll o geografi för var inte me på hälsodagen som tog upp halva skoldagen, orka det när man liksom har hållt i en idrottslektion för klassen o dansat frivilligt utanför skoltid. hoppas att jag får mitt VG i idrott till slut.. gjorde inte så mycket på de lektionerna jag hade, på samhället diskuterade vi alkohol. jag har lovat Roland lärarn att jag inte ska dricka på min studentdag, vi får se hur det blir me det ;p på geggan fick vi återkoppla våra geologiuppsatser.. jag måste komplettera en liten sak på uppsatsen, annars var det tydligen kalas.. URGEL vad jag hatar gegga </3 varför kan det inte finnas ett renodlat språk/estet program på gymnasiet??

hups, nu har jag inte tid att blogga längre, ska uppdatera mig i cybervärlden o sen läsa tio sidor i da gegga book. life's sooo good :DDD

den här boken köpte jag förresten i lördags, bästa boken jag nånsin köpt!! varför levde man inte på 70-talet?! helvetti. en massa ABBA, KISS, Aerosmith, Sweet, Thin Lizzy.. o den där superpostern man fick me boken, den sitter på väggen me KISS på utsidan. tredje affischen nu, lol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0