I guess I wouldn't qualify for the Titanic swim team, but you gotta love the T - shirt

wow, detta blir det tredje inlägget idag! enjoy för ovanlighetens skull.
kollade lite på SRS hemsida, på roliga T - tröjor, tänkte dela me mig av några stycken:










Ctrl.Alt.Del kanske verkar lite PCgeek, men rätt rolig ändå tycker jag.
KISS me är helt slutsåld, men någon om jag måste ha en sån!!! ska kolla me SRS om de inte kan köpa in ett nytt lager. annars......... :@
Titanic kanske är rätt taskig, men är det mitt fel att den då "säkerheten själv"  - båten sjönk på grund av ett isberg? nej. sen finns det såklart en MASSA skivor man vill ha, säkert över 100 stycken, I'm not kidding.. för er som tycker om rockprylar, gå då in på Sweden Rock Shop , de är minst lika bra som Shock eller Blue Fox eller vad man nu vill.. you won't be dissapointed!

ska som alltid på onsdagar titta på Grey's 21.00, tycker den serien har fått ett uppsving nu femte (?) säsongen, förra säsongen kändes lite för tjatig. är det bara jag som tycker att förhållandet mellan Meredith o Derek är väldigt likt Rachel o Ross förhållande i Vänner?


Kommentarer
Postat av: elin

dudu! den där första bilden älskade jag :>

och du! det första ord jag läste på din komm. om t-shirten var PCgeek, just vad jag är! pcgeek xD ahahha shiiiet.

2009-04-03 @ 11:21:59
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: kajsa

ååh shit vilka coola t-shirtis, gillade 2:an ;) pussaaaar

2009-04-08 @ 10:36:16
URL: http://kajsaz.devote.se
Postat av: marie

haha, fett sköna. ah det är fan likt, gör slut och blir tsm hela tiden (x

2009-04-13 @ 11:52:05
URL: http://wwwthinkpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0