samhällsvetenskapsprogrammet - inget för skoltrötta..

nu börjar kommentarerna rulla in igen så om nåra av er kommenterar o era kommentarer inte kommer fram; kolla om det är nåt fel på era datorer för det är sannerligen inte nåt fel på min blogg. :)

aja måndag idag, har vart rätt kul idag, ledde en gympalektion tillsammans me Teija, vi visade våran jazzdans vi lärt oss, våra klasskompisar lärde sig den jättesnabbt, aplause to you! hah.
jag satt o skrev anteckningar till geografin på engelskan, jättetråkigt men vad ska man göra om man ska skriva en fackuppsats anpassat till 14-15åringar? alltså vilken ceep uppgift från första början! nämn nåra 14-15åringar som läser om det geologiska kretsloppet? so fucking unlogic.. började även skriva på fackuppsatsen idag, hann skriva om bergarterna, så är iaf klar me det.. har nu BARA endogena o exogena krafter kvar att skriva om o ännu lite till.. JIPPI :DDDD ända sen jag kom hem har jag suttit o skrivit på min samhällsuppsats, den ska vara inne på onsdag. är klar me brödtexten (=innehållet för er som är så dumma som inte fattar vad brödtext betyder :D ironic) nu, så fucking nice! har nu endast analysen kvar, skriver den på lunchen imorn.. I can't wait till Thursday, då börjar LOVET!!!

nu ska jag slå på iPoden o sen förhoppningsvis somna - är astrött.

pedal to the metal föfan!!

Kommentarer
Postat av: elin

samhällsvetenskapsprogrammet - inget för skoltrötta..

du har rätt! haha. inget för skoltrötta, oh no!



2009-04-07 @ 10:47:01
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: TOTO

HAHAH! Vi var bäst på gympan ;D jag fattar inte vrf pedofilen också hänkade på xD

hahha, lol, idiot >.< xD

HATA HATA HATA GEOGRAFI! :@

Jävla ceppo ämne!

Och jag har dåliga nyheter, vi kommer blandas med jävla SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR global!

Asså KILL ME, KILL ME NOW!



kram africapooler ;D

2009-04-09 @ 12:54:44
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0