april april! [jag lovar att inte dra nåra onödiga men passande aprilskämt]

jag är nästan skrämmande dålig på att blogga just nu, o det finns det inga ursäkter för. jag är helt enkelt lat. jag tänker inte lova att jag kommer bli bättre nu, för det har jag lovat förut, and look how that turned out. men nu har det blivit dags igen att dela me mig av mina skruvade tankar.

den senaste tiden har det varit mycket sommarjobbsletande o fikapauser. sommarjobbsletandet har gått lite sämre än förväntat, men inte alls dåligt. har lämnat in CV till två caféer o sen Lidl. på ICA Bengtsson var det redan fullt o Resia kan ta sig i naveln. men huvudsaken är att jag får ett jobb, vilket som helst, pengar är vad jag vill ha!! ahaha vad pengatokig jag lät där, men face it, vem vill inte ha pengar liksom?

annars flyter livet på me skola, ännu mer sommarjobbsletande, plugg, musik o böcker. var på Multeum igår me Teijis o hon hittade såklart Hårdrocksboken! wiho, äkta happy jag blev då :DDD (titta i föregående inlägg, boken på bilden är den jag pratar om). har redan kommit till sidan 140 nånting av 220 nånting sidor, jävligt kul att läsa! den ena författaren till boken hade träffat självaste mannen Paul Stanley mitt i centrala Stockholm under Psycho Circus turnén (?) o fått hans autograf skrivet me en IKEA - penna, det är inte många som kan skryta me det!

till sist tänkte jag ta upp Ipredlagen, är det nån som bryr sig om den överhuvudtaget? jag tog me datorn till skolan idag ovetandes om att Ipred trädde i kraft idag o laddade ner tre låtar. så typiskt mig; så ovetande o så galen i Limewire. lol.

Kommentarer
Postat av: elin

uschusch, hatar att dom ska behöva göra så och förbjuda att man inte ska få ladda ner låtar o filmer. för jag mena folk kommer jue ändå fortsätta göra de, dem lär inte bry sig.

men om det nu skulle vara såhär, om man har något som man håller på att ladda ner men att laddningen går väldigt sakta, vad gör man då? ska man fortsätta ladda ner dom grejerna då, eller ska man bara ta och radera dem och strunta i det? :S

2009-04-03 @ 11:25:52
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0