x-ray is grey

BLAH jag varit på Mälarsjukhuset idag, tråkigt som vanligt. ortopedkliniken där ringde igår kväll o sa att min ortopedkirurg vill ha en till röntgenplåt på mig, ganska förståeligt eftersom den senaste togs förra sommarn.. hade två val; antingen att jag skulle röntga mig idag eller en månad senare, valde det första valet. så, var tvungen att gå från skolan tidigare, inte kul faktiskt, eftersom att torsdagar är rätt så roliga egentligen, men men.. x-ray saken gick som vanligt snabbt o smärtfritt, hoppas på att jag får slippa sjukhus tills det är dags att lägga sig under kniven..

aja man kanske ska förbereda inför engelska & svenska redovisningarna imorn? it's a good thought anyway.

PS. FAN att Addison återvände till Seattle igår i Grey's, hon kommer förstöra allt ännu en gång.. DS.

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Hej!

2009-04-07 @ 13:44:04
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0