Greetings from Protaras, Cyprus!

Tjena tjena!

Har kommer sola halsningar fran ett mycket varmt Cypern! Det ar skitvarmt, MINST 42 grader.. Men jag ska inte klaga! Jag har det jattebra, ater god mat, badar, solar om vartannat. Det ar fjarde dagen jag ar har nu o what can I say? Everything's great! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ar sa stressad for att surfttiden tickar ner fort som sjutton o tangentbordet irriterar mig!! Jag har iaf tagit en massa bilder sa de ska ni fa se nar jag kommer hem! Nu kanner jag att detta inlagget blir ganska innehallsfattigt, sa det ar nog bast att jag slutar har, hehe.
Iaf, ha det sa bast nu tills den 21, vem vet, jag kanske skriver lite mera i bloggen igen under vistelsen har.

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är hemma igen :) KOM HEM!

2009-08-17 @ 16:39:35
Postat av: TOTO

.. jag vill börja i skolan, så kooooom! :DDDDDD (det förra inlägget är också av mig xD )

2009-08-17 @ 16:40:39
URL: http://teijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0