HAPPYFACE :DDDDDDD

Alltså ni fattar inte hur GLAD jag är just nu!!! Jag fick veta av en viss Africa hur skolan kommer se ut under tvåan nu, o ja, det kommer bli det bästa skolåret NÅNSIN! Nu tycker ni säkert att jag är helt dum i huvet, hur kan skolan vara kul, MEN nu börjar äntligen språkinriktningen :DDDDD Dessa kurser kommer jag läsa under höstterminen:

- Svenska B
- Matematik A eller B, är osäker..
- Idrott och hälsa A
- Latin A
- Engelska B
- Spanska steg 4
- Tyska steg 1
- Kinesiska steg 1
- Engelska speech

Som sagt, happyfaces :DDDDDDD

SP2ESK<3

Kommentarer
Postat av: den African aka, TOTO

Du glömde datakunskapen >.<, den finns inte på schemat, och inte naturkunskapen heller o_O

2009-08-06 @ 22:01:06
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTO

engelsk kultur då :o läser du inte den med mig? :(

2009-08-06 @ 22:02:13
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0