Hemma igen!

Japp, nu är jag hemma igen, men ni får höra mer om min utlandsvistelse senare, för här kommer en nyhet som jag bara måste få ur mig!!!

Efter att ha kollat igenom mina mail i cirka en timme så har jag nu fått reda på att KISS nya platta är betitlad "Sonic Boom" o kommer att släppas den sjätte oktober. Plattan innehåller 11 spår som heter följande:

1. Modern Day Delilah
2. Russian Roulette
3. Never Enough
4. Yes I Know (Nobody's Perfect)
5. Stand
6. Hot And Cold
7. All For The Glory
8. Danger Us
9. I'm An Animal
10. When Lightning Strikes
11. Say Yeah

Första spåret "Modern Day Delilah" blev jag skrämd utav, jag menar, det lät inte som en titel på en KISS låt först, men jag har nu lyssnat på den, o den är grym! Stanley's röst är grym (okej, han kommer aldrig sjunga lika bra som på 70-talet, but who in the jam jar cares?!!), riffen är grymt sköna o Tommy's solo är (bli inte förvånade) grymt. Om någon som läser den här bloggen är det minsta intresserad, lyssna då på den här:

<- Stäng först av iPoden tack.



Ni fattar inte hur mycket jag längtar efter plattan o de kommande Sverigekonserterna, alltså GAAAAAAAAH!!!!!!!

Som sagt, ett inlägg kommer lastat me mina semesterupplevelser väldigt snart, just hold on..



Album covern.

Kommentarer
Postat av: TOTO

Welcome home, du har varit saknad. ;o

btw, så har vi engelska glosor tills på måndag, och vi har idrott på måndag, så gooooood luck ;D och sen vahetere så börjar vi typ 9.40, jag kommer inte ihåg. Kramizz

2009-08-22 @ 22:00:29
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTO

vi kan träffas vid aulan? eller? vi kan träffas 8.30 vid aulan? :D jag kan komma tidigare :P Vi fick faktiskt läxa från Martiiiin :o

2009-08-23 @ 11:08:10
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0