Laurel Wreath

Nu äre bara fyra dar kvar!! Shit, ni skulle bara känna hur resfebern stiger här hemma, haha. O att det är underbart sommarväder ute gör ju inte saken sämre!

Hursomhelst så åkte Emy hem igår kväll, efter att ha bott hos oss i fyra dar. Det märks verkligen att hon åkt, för det är så tyst o lugnt hemma, o då menar jag inte av negativ art.
Idag har jag städat hela mitt rum o hallen på övervåningen; dammsugit, dammat av hyllor, moppat golven.. Tråkigt, men välbehövligt. Imorn tror jag att jag ska dra till Onoff, om inte måste jag dra till biblan o låna böcker, har inga böcker hemma att läsa!! Typ bara en massa Kitty o Bertböcker som jag redan läst tusen gånger om..

NU ska jag läsa ikapp lite bloggar, så tjarå!



Alltså när man tänker Whitesnake så tänker man endast David Coverdale.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0