Stress stress stress.

YO!

Just nu händer det mycket grejer. Teija berättar sitt livs historia om vad jag missat i skolan, men jag måste ju uppdatera mig ;D Min första skoldag börjar imorn, så då blir jag officiellt tvåa. Det ska bli askul! Fick reda på att jag har engelska glosor, inte bra, men det ska nog lösa sig!

Jag är dessutom stressad för om en timme ska jag iväg på barnkalas så ja, I'm full of stress. Bilderna från semestern kommer i nästa inlägg samt lite bilder från kalaset. Dessutom hoppas jag att jag o mina brorsor ska boka biljetter till Alice Coopers spelning i Västerås i december idag, vore så fucking kul :DDDD

Men nu ska jag göra mig i ordning. Vi höres senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0