They're beyond beautiful!!

Okej, bandmedlemmarna är väl inte de snyggaste, men musiken är en av de bästa!!! Aerosmith har gjort ballader lyssningsbara o helt underbara! Aerosmith har the-one-and-only Steven Tyler o de har Joe Perry!
Jag ska ärligt säga att jag absolut inte har stenkoll på medlemsbyten hit o dit, o jag har heller inte koll på diverse färder till diverse rehabiliteringskliniker - men det har ingen som helst betydelse, vi snackar ju om Aerosmith!!

Så, fuck off ni wannabefans som enbart lyssnar på Dude (Looks Like A Lady), I Don't Wanna Miss A Thing o Walk This Way, lyssna in er på Mama Kin, Jaded, Fly Away From Here o Sweet Emotion (me flera) istället!!






Mama Kin<3



Alright, det blev lite mycket Steven, men det finns en anledning till det :*

Sist men inte minst så riktar jag ett tack till Ross Halfin , en helt awesome fotograf som även han är ett inbitet Aerosmithfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0