Bea responds!

här kommer lite responds på nåra komm jag fått:

Malena - jag kommer logga in på msn, du behöver inte vara orolig ;D (- which I btw inte tror du är =)). ska spamm.komm din bdb imorn, dock kanske inte msn, I've got skola y'know..

o du som komm. "whiplash" - inlägget, vad heter du? du angav aldrig nåt namn eller nån bloggadress.. skicka gärna en ny komm. me ditt namn, o jag tackar för att du tycker min blogg är bra! :D

nä, måste fortsätta kolla på Semestersvenskar nu.. shiiit vad jag längtar efter att få jobba som reseledare! :DD

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Bea!!! Logga in på msn! Har fan inte snackat på 100 år!!!!!

2009-02-04 @ 20:28:56
Postat av: Elin

aaamen shiit va alla tjatar om att du ska logga in på msn xD Hahaha! jag ska nog dissa msn ett tag och se fall folk börjar klaga på mig ;D haha lätt att jag ska testa de! :D

hur många dagar har du inte vart inne på?

2009-02-04 @ 20:35:50
URL: http://rainbowpop.devote.se
Postat av: M.

IIH. Jag är omnämnd i din blogg! :DD Ahaha. Spamma på. De e ju skittråkigt me bdb när int du har. Ska snart ge upp me alla svenska sidor o ba hålla mig till finska ;;P Mwahah.

Men joo. Jag kommer sitta inlåst i gy-salen i 6h idag. >< MOdersmålsskrivningar. Scheisse.

2009-02-05 @ 06:32:58
Postat av: Bea

M; men haha, jag har nämnt dig förut i min blogg, strax efter att vi började snacka igen efter breaket.. men känn dig hedrad! ;D haha.

men aww =) ge upp bdb du, jag har värsta aggen mot bdb now-a-days. komm. ju typ bara din o Teijas bdb så ja..

skrev du modersmålskrivning i sex timmar idag?!?! men GUD! stackare!! jag hoppas att allt gick bra! =)

2009-02-05 @ 19:41:36
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0