Bea<3SPSK=SANT

tänkte fråga er, mina kära bloggläsare, en sak; är det konstigt att vara trött på msn? alltså, jag är knappt online längre av various reasons, oftast hinner jag inte på grund av skolarbete o sen är jag oftast för trött för att orka chatta.. för ett år sen var jag ba: MSNABSTINENS liksom, men det senaste året har jag fått värsta agg på det.. ni älskar säkert msn o ni fildelar säkert så fort ni är inloggade, men jag vet inte.. det finns ju telefon föfan ;D hehe, nej men ja.. I'm not msnaddicted anymore, den slutsatsen kan jag dra.

idag har varit en superbra dag! den största anledningen till det är att idag fick min klass info inför valet av inriktning till tvåan o de individuella valen. jag ska ju såklart välja språk, vilket jag är såååå pepp inför att få läsa de två kommande åren! (förhoppningsvis, vi måste få en egen klass Teija! :DDD). jag menar, 600 poäng språk under två år?! TJOHOO! sen under indi.valen i tvåan ska jag läsa engelska:speech, engelsk kultur o kinesiska/mandarin steg 1. jag har räknat att jag kommer läsa sex språk.. O.O svenska, engelska, spanska, tyska, latin & kinesiska.. om nu inte dessa språkkunskaper kommer räcka till att få jobba som reseledare efter gymnasiet, då vet jag inte vad jag ska göra.. x) well, nu äre kanske enough about skolsnack, men att jag bara fick höra tyskalärarn snacka om språk fick mig FETTANS GLAD :DDD lol vilken språknörd jag är xDD

idag har jag också kollat på en isländsk film, Korpen Flyger hette den. väldigt tråkig var den, men det var kul att få lära sig lite isländska; tungur knivur = tung kniv ;p

nu ska jag läsa samhällsläxa -.-

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

thanks, du kan checka hur det blev nu! :)



aha äschdå..

jaha det var som fan! du hittar den säkert snart nån annanstans :) haha kan fatta det, har hört historian tror jag!

2009-02-04 @ 00:11:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Teijis

HAHAHAH!

Ja, vi måste fan få en egen klass :DDDDDDD

SPRÅK FÖRALLTID FAN! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hahah, maaaaaaaaaaaaassa språk ^^, sen ska ju du gå på mina finska lektioner va?! :) (det i trean dock, och man lär sig nog inte så mkt xD)

2009-02-04 @ 14:45:50
URL: http://nogg.se/teijakontio
Postat av: Malena.

Om du aldrig e inne på msn blir de inge ti o tal me dig.. Har int prata me dig på skitlänge.

2009-02-04 @ 18:04:18
Postat av: Bea

Malena; det är klart att jag kommer vara inne på msn, vill ju snacka me dig fattar du väl =) men ja.. palla vara msntokig 24/7 liksom..

2009-02-04 @ 18:38:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: M.

Jeea. Well, ja e vadå alltid inne. Har ju ingen skola mer.. Förutom när ja skriver se då men de e en annan historia xD

2009-02-04 @ 19:03:08
Postat av: Elin

vem längtar lixom inte till tvåan? fett chill de kommer bli! med allt som jag bara totalt älskar <3 :D lixom; samhälle samhälle, fotografisk bild & webbdesign, asså shiit allt jag älskar och snacka om att det kommer bli fett chill och as roligt att få fota en massa med en real systemkamera...asså jag vill gå i tvåan nu <33333333333 :D

2009-02-04 @ 20:38:59
URL: http://rainbowpop.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0