buy a fucking mobilephone!!

alltså mina föräldrar är så jobbiga.. de åkte ut till Willys för att handla (såklart utan mobiltelefon, för de har inga.. -.-). min käre bror Tobbe skjutsa ut dem, o de kom överens om att han skulle hämta dem igen runt 12.30 - tiden, fine so far. Emy ville följa me morsan & farsan o handla för att de skulle fika efter de handlat, men då kom morsan på att hon inte hade tagit me sig nåra pengar till fika, så då ringde hon hem från Willys telefon för att fråga mig om inte jag kunde ringa Tobbe o säga att han kunde hämta dem tidigare. så jag ringde upp Tobbe på direkten o då visa det sig att han var ute på promenad, JIPPI! detta är just varför det borde vara lag på att ALLA svenska medborgare borde ha mobiltelefon! även de lite äldre.. aja, jag kollade iaf upp vilket nummer morsan hade ringt ifrån o så ringde jag upp Tobbe för tio minuter sen, men han svarade inte.. aja, jag pallar inte mera, nu för Tobbe antingen ringa upp mig eller så får päronen vänta tills 12.30.. URGEL vilken härlig söndagseftermiddag jag fått uppleva, hahah.

nu ska jag kolla på Let's Dance - reprisen, LD äger ut Melodifestivalen me hästlängder.

Kommentarer
Postat av: Thessan

HAHA värsta krånglet x]

2009-02-08 @ 15:50:29
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

thank yoou!

haha avisst ;D ja sthlm var så jävla underbart.. bilder och videos finns ute nu :)

2009-02-08 @ 21:03:06
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0