:DDDDDDDD

ni kanske hajar rubriken? WELL, igår fick jag alla rockprylarna som Richard hade skickat till mig. o WAAAAAH är det enda jag kan få ur mig!!! egentligen så var det enda jag hade beställt KISS; StockholmDVDn o två MOBskivor. men gissa allt jag fick?:
- KISS: Stockholm Stadion 30 maj DVD - SUPERBRA kvalité för att ha spelats in mitt i publiken..
- KISS: Behind The Makeup
- MOB: Read My Hips
- MOB: White Trash Stomp
- MOB: Merrie Melodies
- MOB: Loony Tunes
- MOB: The Greatest Enemy liveDVD
- Cheap Trick CD

allt detta för 250:- (varav 50:- frakt)?!? den som inte tycker det är ett billigt pris är fan sick.. snacka om att jag har mycket att lyssna&titta på, wiho! på sportlovet kan jag bara softa me en massa bra skivor o DVDer. TACK RICK!!

förresten så läste jag på KISS Army Swedens hemsida att Stanleys dotter skulle ha kommit till världen förra veckan, grattis Stanley säger jag!

laddar upp bilder på alla rockprylar senare.. nu måste jag läsa om isländska sagor, tråkigt.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

mhm, agreed! vill bara tillbaka <3 var verkligen bra som fan, och inte alls svårt att ta sig längst fram.



ja darons skägg är underbart! och yes det var himla nice att få :) hehe

2009-02-10 @ 19:10:51
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

men gu haha va glad du verkar :) min blogg dampar så jag kan inte se dina kommentarer :o

2009-02-10 @ 23:55:56
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: malinmikaela

Vad fin blogg du har :) hur har din dag varit?



Kraam

2009-02-11 @ 19:39:34
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: elin

maha, har stanley ett barn nu? amen shiit stackars unge som har en sån gammal farsa..ursäkta mej men jag tycker de e lite sjukt bara att man skaffar lixom unge nu när man e så gammal..alltså jao! haha :P men men..han e ju kändis o jag mena de spelar ju inte så stor roll i kändis världen när man typ skaffar ungar...men ändå lite sjukt

2009-02-11 @ 22:07:13
URL: http://rainbowpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0