I'm stone cold crazy!!

jag har bara lust att spränga blogg.se i luften!! jag höll på att sprida lite Stanleyglädje på Thessans blogg o så cepa komm. hela tiden >< så det tog typ 40 minuter för mig att komm. klart, höhö.

här kommer iaf bilderna jag lovade. inga bilder från lördagen dock, blixten ville inte fungera då ;/ bilderna är från igår då jag for till Västerås för att se på Tobbes hus som har kommit! huset är inte klart än dock ;p sen bilder på mamma när hon skulle vara Michael Jackson, hon for på maskeradfest. hahaha, jag tycker morsan lyckades perfekt me outfiten, Michaels apa Bubbles fick ju vara me på hatten xD

 baksidan av huset
 Emy o hennes reflexer ;p
 världens finaste brorsdöttrar<3
 MJ in da house! haha


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

thanks du! fast den är faktiskt lila ;) hehe, ser mörkblå ut i blixten.



jaså! nämen då kan det inte vara den jag har då, oooh måste köpa. ja jag drar ju och ser dom på torsdag :} blir så jävla gött!

2009-02-02 @ 21:03:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Thessan

haha 40 minuter? XD

gulliga ungar :) o reflexer :D

2009-02-03 @ 20:06:27
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0