forever and ever hear me calling you the echoes from the past

urgel, snart är lovet slut :( jag vill ha mera LOV!!! jag är inte så pepp inför skolan nu faktiskt kan jag erkänna, men det ger väl sig när man väl kommer till plugge. jag brukar få värsta adrenalinkicken när jag kommer till plugge; it's almost like I've taken something altough I haven't (Ace Frehleys ord exakt ;p). men, nåt som jag är pepp inför är mina allra första tyskalektioner jag kommer ha! wiho! jag kommer ju börja läsa tyska steg 1 nästa år, men eftersom min spanska profesora är bortrest hela nästa vecka ska jag få följa me på Teijas & Elins tyskalektioner, hoppas jag lär mig nåt iaf x)

jag funderar förresten på att börja ha nån "dagens låt" grej i varje inlägg jag skriver i fortsättningen, vad tycker ni om det? ska jag satsa på det?

nu ska jag drömma mig bort i The Poodles underbara värld, ska såå köpa den nya singeln One Out Of Ten!


Kommentarer
Postat av: Thessan

JA SATSA PÅ DE!! :D ooooo poodles i både rubriken o på bild <3<3<3<3<3<3<3<33333

2009-02-22 @ 22:03:06
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0